Dag Nederland!! - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Ramona Althoff - WaarBenJij.nu Dag Nederland!! - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Ramona Althoff - WaarBenJij.nu

Dag Nederland!!

Blijf op de hoogte en volg Ramona

19 Januari 2014 | Nederland, Doesburg

Lieve allemaal,

Vandaag is het eindelijk zover. Nu gaat de lang verwachtte reis toch echt beginnen. Na een paar dagen met feestjes is het vandaag de laatste dag in Nederland. Vanmorgen heb ik mijn backpack gelukkig makkelijk dicht gekregen zonder erop te hoeven gaan zitten en hij is niet eens te zwaar! Nu nog de laatste dingetjes regelen en doen en dan gaan we na nog een laatste hollandse maaltijd (boerenkool) om 17:00 richting schiphol. Mijn vliegtuig zal vertrekken om 22:00u en morgenochtend zal ik in Abu Dhabi een tussenlanding maken waarna ik naar Jakarta zal vliegen. Ik kom daar om 22:40u lokale tijd aan (in Nederland is het 6 uur eerder) en zal dan opgehaald worden door iemand van mijn project. Helaas heb ik daar geen internet dus ik weet nog niet wanneer mijn eerste berichtje zal verschijnen.

Iedereen bedankt voor de vele leuke en lieve berichtjes!

Liefs Ramona

  • 19 Januari 2014 - 14:28

    Ton & Ine Hersbach:

    Lieve Ramona
    Wij wensen je goede reis, en behouden aankomst. groeten aan je ouders
    We zullen je proberen te volgen op deze manier.
    Lieve groeten uit Maasland,

    Ton & Ine Hersbach.

  • 19 Januari 2014 - 14:48

    Anita Adriaans:

    ha Ramona, ik wens je een verschrikkelijk super gave tijd toe!! have fun and enjoy! Dit is de tijd van je leven!
    liefs en ik blijf je volgen, anita

  • 19 Januari 2014 - 14:57

    Rianne Wensink :

    Hi meis!
    Ik wil je even een hele fijne laatste dag toe wensen. Geniet van je laatste Nederlands maaltje en heel veel plezier! Geniet van ieder moment en maak er een onvergetelijke tijd van!
    Liefs Rianne

  • 19 Januari 2014 - 18:47

    Marcel&josé:

    Hey meis, wij wensen jou een super fijne tijd toe! Geniet!!
    Xxx marcel en jose

  • 19 Januari 2014 - 19:38

    Ingrid (sho):

    Hoi Ramona,
    Wens je een hele mooi tijd en geniet van ieder moment.
    Goede reis, liefs Ingrid

  • 19 Januari 2014 - 22:10

    Mark Van Niel:

    Hoi Ramona,

    Veel plezier in Indonesië en geniet er van!

    Grtz

    Mark

  • 20 Januari 2014 - 00:16

    Elvira:

    Lieve Ramona,

    Een hele goede reis en een super fijne tijd in Indonesië. Meid,je hebt zoveel pit in je zitten. Ik heb er alle vertrouwen in dat je er iets moois van maakt daar. Het afscheid nemen zal zwaar zijn geweest, maar meid, dit wordt echt een hele gave tijd voor jou! Een mooie levenservaring en herinnering voor later. Succes

    Liefs Elvira

  • 20 Januari 2014 - 09:30

    Esther:

    geniet lekker meisje

  • 21 Januari 2014 - 18:24

    Greet Sho:

    Hoi Ramona, eindelijk op reis. Geniet ervan en wij gaan genieten van jouw verhalen. Gr Greet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ramona

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1033
Totaal aantal bezoekers 42072

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 12 Mei 2016

Coschap Zambia en rondreis Afrika

19 Januari 2014 - 12 Juni 2014

Backpacken door Indonesië!

Landen bezocht: