Nog maar 2 nachtjes, stresssss!! - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Ramona Althoff - WaarBenJij.nu Nog maar 2 nachtjes, stresssss!! - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Ramona Althoff - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 nachtjes, stresssss!!

Blijf op de hoogte en volg Ramona

16 Februari 2016 | Nederland, Doesburg

Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat jullie voor het laatst een mailtje van mij hebben ontvangen. De komende 3 maanden zal ik daar zeker verandering in gaan brengen. Nog maar 2 nachtjes slapen en dan vertrek ik alweer naar Zambia. De afgelopen week bestond vooral uit stress voor het afronden van mijn keuzevak onderwijs geven, maar vanaf vandaag kan ik eindelijk beginnen met de laatste voorbereidingen voor mijn reis.

Donderdagochtend vlieg ik om 10:00u vanaf Schiphol naar Lusaka (Zambia). De eerste week heb ik heerlijk vakantie en ga ik samen met Sigrid op ontdekkingstocht naar de mooie natuur. Vervolgens gaan we samen naar Katete, waar we ons co-schap zullen gaan lopen. We gaan naar het St. Francis Hospital in Katete (Zambia). Ze hebben trouwens een hele leuke site om even op rond te neuzen. Na mijn co-schap vlieg ik naar Zuid-Afrika, van waaruit ik samen met paps en mams een rondreis ga maken.

Tot zover een heel kort overzicht voor de komende 3 maanden (12 mei ben ik weer terug), nu wordt het echt tijd om alle spullen bij elkaar te zoeken en de laatste puntjes op de i te zetten. Nog heel even stressen en vanaf donderdag hoef ik me nergens meer druk over te maken. Ik zal jullie de komende tijd zo nu en dan dus voorzien van een reisverslag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!

Veel liefs Ramona

  • 16 Februari 2016 - 23:56

    Adrie:

    ik heb geen idee of mijn reactie is doorgekomen, daarom nogmaals: veel plezier en pas goed op jezelf en je vrienden!

  • 17 Februari 2016 - 07:51

    Mark Van Niel:

    Hoi Ramona,

    Wat gaaf, klinkt als weer een mooi avontuur. Ben benieuwd weer naar je verhalen en verslagen.

    Veel plezier en succes met je co schappen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ramona

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 42098

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 12 Mei 2016

Coschap Zambia en rondreis Afrika

19 Januari 2014 - 12 Juni 2014

Backpacken door Indonesië!

Landen bezocht: